søndag 5. august 2018

Pakking og teppe

I dag pakkes det for tur i morra til Løkken og Oppdal.
Merete og jeg skal til butikken på Løkken med podcasten.
Reportasje kommer både på poden og her. 

Men før det så skal jeg hekle litt på teppet nå i kveld.

Først må jeg ta med disse som jeg gjorde klare forrige helg. Det ble 7 stk målesauer som er klare for Midt-norsk strikkefestival i oktober. 


Beskrivelsen finner en på unghusflid.no, men jeg har strikket de på maskin. Dette for å bruke opp rester av garn fra den. Det blir litt av det siden jeg bruker opp små partier med innfargninger som øvelse. Så nå er det snart på tide å lage store ting igjen.

Her er kassa mi med garn garn i starten på teppe.


Det er i corner to corner. 
Her er dag nr 1.


Her er dag nr 2.


Her er dag nr 3.


Og her er dag nr 4.


Siden det ble hytta i helga så ligger teppe hjemme å venter på meg. Det er for mye å dra med seg.
Det er 11 nøster pr nå, men blir snart flere. Så jeg må nok har en litt større kasse til det.
Så da blir det å hekle litt her.

Ingen kommentarer: