lørdag 4. august 2018

Mer maling og strikking

Denne helgen ble det vinduene på badet og det ene soverommet som var målet.
Det har vi nådd nå, samt at det ble karmen på grovkjøkkenet.

Slik ble det med nye gardiner. De sydde jeg når jeg kom hjem fra hytta forrige helg. 


Så da blir det ny duk på bordet også. En voksduk bruker vi til daglig fordi bordplata er ubehandlet.

På torsdag heklet jeg to duker til hytta. Manglet et par små. Så da tok jeg å heklet den minste utgavene av duken fra Jarbo som fikk plass på bordet.


Når den var ferdig kjørte jeg igang med resten av traktorgenseren. Dette er nr 2 siden det er to stk barnebarn på 2 år. Så da må de ha hver sin. 


Så i dag har det vært mest maling og minst strikking. Men jeg er godt igang med buksene til genserne. De blir til sånn etter hvert, men jeg bruker mitt ullbukse mønster som mal.
Så da blir det strikking her resten av kvelden. Litt rolig kveld før det blir hjemreise i morra.
For jeg må hjem så jeg får pakket til tur. Den går til Løkken og Oppdal.




Ingen kommentarer: