søndag 29. juli 2018

Kluter, kluter og kluter

Det startet like over jul da det ble bestemt at jeg skulle strikke servietter til en konfirmasjon i mai 2019. Jeg satte igang etter et par tester. Kjøpte inn garn i rett farge og kjørte på.
I dag strikket jeg serviett nr 60.

Slik ser den ut. Ganske enkelt. Så når nr 2 var strikket så gikk det på autopilot.


Her ser en antallet godt. Seksti stykk er mange kluter og mange masker.


Det gikk med 30 nøster av Baby summer fra Iceyarn. Forunderlig så har jeg kun truffet på en feil på garnet. Altså ingen knuter. Egentlig forundret over det siden det norske garnet har mange knuter.


Slik ser de ut på rekke av 30 i hver rad.
Jeg er superfornøyd med at jeg nå er ferdig. Det gikk raskt på slutten for jeg ville være ferdig.
Så fra torsdag til i dag har jeg strikket syv stykker.

Så nå venter andre prosjekter og forberedelser til Midt-norsk strikkefestival.


Ingen kommentarer: