lørdag 14. juli 2018

Traktorgenser og litt hemmelig

Julegavene er i full sving her. For når høsten nærmer seg vet jeg at det blir travelt.
Så da gjøres de ferdig i god til før kaoset starter.


En traktorgenser i str 4 år er klar for lageret.
Morsom å rask og strikke. Gikk unna på et par dager.
Så nå er det en til i samme størrelse før en knekker til med bukser til de.
Det må bli med en traktor, men har ikke bestemt mer enda.
Det får bli til når jeg strikker.

Litt hemmelig er det jo om dagen. Nye design dukker opp. Noen legges ut på Strikkoteket. Noen legges i testgruppa for å bli testet når jeg er usikker på om mønsteret er rett. Og noen blir værende hos meg. De gjemmes til en senere anledning. Og det gjelder dette rådyret.


Så da blir det å strikke videre på traktorgenseren, klutene, babyteppe og muligens også et nytt design som jeg har i hodet. For det bobler over når jeg er her.



Ingen kommentarer: