lørdag 14. juli 2018

Mitt beste sted på jord

Ja det er nettopp det. Her finner jeg roen til å nyte håndarbeide og være kreativ. 
Det meste av mine design har dukket opp her.
Så i dag blir det å tegne et babyteppe. Ideen har vært der lenge, men det har vært for mye rundt meg til at jeg har klart å finne roen. Og med verandagulv som skulle legges og alle spikre skulle vekk fra det gamle så ble det en uke med masse jobbing.
Men nå er jeg tilbake for å kose meg.

Dette dukker opp når en kommer inn på første verandaen.


I går var det overskyet så en ser ikke hele den fantastiske utsikten.

Så ble det gamle verandagulvet en kant foran verandaen. Det har vært stygt der så det var godt å få det fint nå. For vi gjorde det rundt hytta for et par år siden.


Meget godt fornøyd med resultatet. Så han far beiset og jeg ryddet og vasket inne.


Her lager jeg kjeks. Et lite kjøkken, men stor nok plass til å lage både mat og bake.


Kjekt å slippe å gå så langt når en er her. Et lite kompakt kjøkken.


Denne utsikten har jeg tatt mange bilder av. Den er bare fantastisk.
Så i dag skal en nyte å hekle, strikke og tegne litt mønster. 
En herlig lørdag.

Ingen kommentarer: