fredag 13. juli 2018

Sommer, varme og håndarbeid

Det er alt for fint vær til å være inne i så det blir lite blogging om dagen.
Men det er jo så sjelden en har så flott vær her på møre.
Så det nytes i alle former.

Før vi reiste på hytta så sydde jeg noen nett. To av de er til en venninne med hennes stoff.

Her er den første med hvaler, den har korte hanker i samme stoff.


Den neste har lange hanker i samme som foret.


Så klipte jeg noen som lå klare for sying mens barnebarna var hos meg.
Det ene er nå klart. Det er et Koftenett med lange hanker.


En god del gardinstoffer har jeg klipt til handlenett/ håndarbeidsnett med lange hanker.


Dette er en gardin fra en venninne.

Siste jeg gjorde før jeg reiste på hytta var å strikke klut nr 45 av 60 til en konfirmasjon.
Det nærmer seg med stormskritt nå. 
Og det er godt for en kjenner at en begynner å få nok av akkurat denne.


Med tålmodighet så blir alle ferdige i god tid før konfirmanten skal ha de på festbordet sitt.

Så da landet vi på hytta.....




Ingen kommentarer: