torsdag 26. juli 2018

Sømuke

Søm ble det en god del av denne uka. Samt at jeg på tirsdag ryddet i en del av stoffene jeg har.
Det tok en halv dag. Men jeg har ihvertfall begynt å rydde på loftstua.
Og det trengs for der er det fult.
Men jeg bruker også en god del mens jeg rydder. Så det vil ta lang tid.

På tirsdag fikk jeg stivet fem nye engler. Det tar litt tid for de må tørke før de kan settes sammen. Så skal vingene på, så skal hodene på og så pynten til slutt. Så det tar et par dager.


Disse skal på tur, men jeg er usikker på hvordan jeg skal sende de.
Så det er hentet inn eksperthjelp. Og ja det er gubben.

I dag satte vi nesa mot hytta for å male flere vinduer. Før jeg reiste så fant jeg fram garn. For nå skulle jeg hekle duken jeg syntes er så flott. Den er fra jarbo.se og har nr 91850.


Dueblå og hvit ble tatt med. Når jeg la på duken syntes jeg den er lekker.
Utrolig dekorativ. Så denne blir det flere av.
Det ble malt litt vinduer også, men det blir mye mer i morra og lørdag.
Når jeg tenker etter så blir det vel både hekling og strikking i morra også.


Ingen kommentarer: