fredag 27. juli 2018

Nytt utseende

Ja det er helt klart at det blir så stor forskjell på vinduene etter de har blitt malt.
Nå ser en de godt og det gir et supert inntrykk. Med nye gardiner ser det utrolig flott ut.
Så jeg er såååå glad for at jeg tok avgjørelsen på å male.

Jeg måtte jo prøve gardinene på morran før vi startet å male flere vinduer.


Så fornøyd. Disse skal henge på de store vinduene som er høyere, men måtte prøve.

Så gikk vi gang med et nytt vindu og det ble ferdig i dag.


Det er vinduet over sofan.

Så var det kjøkkenet sin tur.


Slik så det ut før vi startet i dag.


Og slik ser det ut nå. Vi har malt ramma, men selve vinduet blir tatt i morra.

For det er jo så varmt. Utrolig varmt... syntes jeg.


Jeg har blitt kritisert for at jeg ikke ønsker å reise til syden. Alle gjør jo det. Nei sier jeg... jeg gjør det ikke. For da blir jeg tvangssendt tilbake etter en dag. Jeg hater varme og det får jeg merke i disse dager. På toppen så har jeg startet med hetetokter. Så nå hater jeg det enda mer.
Det eneste jeg ønsker meg nå er regn... så får jeg kanskje sovet litt også.
For med hetetokter, fibromualgi, tinnitus og en rygg som krangler så er det jaggu ikke lett å sove.

Så mens han far malte mellom lunsj og middag så ble det mest hekling på meg.
For i går kjøpte jeg meg en vanlig is på pinne. De var jo tomme for gluten og melkefri is.
Ja, da det er mitt valg. Men jeg tåler åpenbart ikke det. For dagen i dag har jeg slitt en god del.
Så det får heller være med is. Bedre å se på andre spiser enn å bli dårlig selv.
Forunderlig så er det kun en is til oss allergikere, mens andre kan bakse seg i mengder at forskjellige typer. Så når vår går tom... så er det tomt. 

Så da ble det to mopper til hytta av Tuva. Beste moppene som finnes. De er heklet i c2c. 


Så da er det å sende ut noen mønstre til testing i kveld. For i dag har jeg vist frem Rådyrputa.


Slik ser den ut.



Ingen kommentarer: