søndag 1. juli 2018

Da var sommerens storjobb ferdig

Både verandadekket og fronten foran verandaen er da ferdig.
Det var det store målet for sommeren.
Godt å være ferdig for nå er kroppen sliten.
Så det blir å være på lading noen dager for nå sover jeg meget dårlig om natta.

Slik så det ut etter vi var ferdige i går. 


Her er også gresset lagt på. Kjekt med litt slikt for da kan en gå barbeint ute på verandaen.

Og dette avsluttet dagen i går. En fantastisk utsikt som en nyter hvert sekund av.


Slik så det ut i dag tidlig når vi startet.


Og slik ble det etter noen svette timer. Jeg skar og han far skrudde, målte, krafset vekk jord og gress.


Så utrolig flott det ble. Det mangler to rader med bord på yttersiden øverst, men de får vente til neste tur opp hit. Og det blir nok etter barnebarna har reist.

Så ble det en selfie på selfiedagen.
Her med utsikten bak.
Jeg er så fornøyd med at det meste på hytta er oppgradert til dagens standard. Kun toalettet igjen nå.
Det er dyrt så det får en vente litt med, men vet at det blir et forbrenningstoalett. 

Som vanlig må jeg hvile imellom slagene. Det gjorde jeg i dag også.
Det ble over 2 engler i dag, samt en del omganger på et håndkle i vevstrikk.




Så ble det tegnet en pute i går kveld. Og jaggu tror jeg det blir en i kveld og.
Kjenner at jeg må krype inn i min egen verden et par timer nå.



Ingen kommentarer: