mandag 4. juni 2018

Mest beising om dagen

Men har vært litt oppe på loftstua på kvelden for å sy ferdig noen ting som jeg har klipt.
Før var det slik at jeg likte dårlig å klippe, men nå er det sånn at det er gøy å klippe. Klipper mye mer enn jeg syr. Så nå har jeg hatt en økt for å komme til bunns i haugen med ferdig klipte ting.

Så her er et Koftenett ferdig.


Det ble også et Koftenett til fra et glasshåndkle med ugler.


Her brukte jeg litt hvit stoff til bunn og på hankene.
Jeg liker aller best å sy ting av gamle ting.

Siden jeg ikke fikser å bruke strikkemølla så overtok gubben.
Og da ble det jaggu mye.


Det ble to slike hauger så det er nok ca 15 meter. Og det går nok med til englene.

Så har jeg tegnet en ny julepute som jeg startet på.
Først så strikket jeg en stor feil så jeg måtte rekke ned.
Så strikket jeg videre og så at dette blir naggu ikke fint.


Her er starten med kirker.

Og her er et juletre og en bjelle.


Det beholder jeg, men midten på puta er tegnet om og skal strikkes nå.


Her er årsaken til at det har blitt lite blogging og håndarbeide.
Beising, beising og atter beising.
Så nå trenger kroppen ro noen dager for nå hyler den av smerter.
Jeg har måtte doble medisinene for å klare å holde på.
Så det skal bli godt med noen dager i godstolen.

Så da blir det nok en del flere engler.
Her er tre stk ferdige. To av de skal sørover i neste uke.


Så da må bli noen til av disse fremover også.
Selv om jeg har mest lyst til å strikke på sommergenseren min.



Ingen kommentarer: