fredag 15. juni 2018

Koser meg på tur

Siden jeg reiste på tirsdag har det blitt litt hekling og strikking. For mesteparten av tiden har gått med til rydding og vasking hos en venninne som flytter. Men i morra settes nesa mot Lillesand. Der blir det nok litt bistand til dattera som flytter i helga. 


I dag har det vært litt kjøring bare. 


I går nådde jeg 40 cm av 46 på sommergensere min. Håper den blir 46 i løpet av dagen. 
Da skal det deles til ermer.


Her er 8 engler ferdige. Så jeg har en jobb med å stive når jeg kommer hjem. Men da koser jeg meg. Så Det blir ikke før et par uker.
Rekker nok å hekle like mange til før jeg er hjemme.


Så var jeg smart å ta med meg denne uten å ta med pinner. Men hva gjør vel det når en får pinner de fleste steder. De er kjøpt inn hos Bentes hjerte på Bøverbrui dag. 
Den kommer nok til å bli startet på når jeg har nådd 46 cm på sommergenseren.

Ingen kommentarer: