lørdag 5. mai 2018

Endelig er jeg på nett igjen

Ikke fysisk, men oppi hue. For det ble vel mye to dager på rad og da blir det å drive på loftstua.
For hue vil ikke være med. Strikkemaskinen og flere andre ting har fått hvile.
Men i dag kjente jeg at nå er jeg på strekk igjen.

Så da får det bli et tilbakeblikk fra denne uka i kveld.


Puta jeg strikket på  forrige helg ble ferdig på mandag. Montert og plassert i sofan.
Faktisk henslengt borti et hjørne. Han far legger de til side når han sover og der ligger de.
Er vel sånn typisk menn det? 


På mandags kveld så spisestuebordet slik ut. Da drev jeg å lagde hjerter til julemessa.
For en må jo komme igang.


Disse flotte dyra traff jeg på tirsdag når vi skulle spille inn ny episode på videpodcasten.
Merete har akkurat fått lam. Og jeg fikk med meg ull hjem.
Masse fin ull. Så nå blir det vasking og spinning med håndtein eller rokk.
Får se hva kroppen vil til uka. 

Denne duken monterte jeg forrige helg og la ut bilde fra hytta. Her har den blitt steamet og fikk låne spisestuebordet en liten stund. Veldig godt fornøyd med det jeg lager på strikkemaskinen om dagen.


Et par etuier til strikkepinner ble det her en dag. Det har gått tregt ja. Men jeg har fått gjort litt. 
Den beste terapien er å gjøre noe av ting jeg kan når kroppen krangler på det verste. 
Eller å bare sitte å strikke. Gjerne på noe hyperavansert.


De er lagd av spisebrikker. Det kommer flere bilder av de når jeg har sydd flere. De har plast så det vises hva som er nede i rommene.

Og så har jeg strikket ferdig babyteppet.
Og da fikk jeg lov av meg selv å starte på den neste kofta.....
Men det blir bilder fra det en annen dag.
For nå blir det senga her.
Sliten etter en aktiv dag på loftstua.





Ingen kommentarer: