søndag 18. mars 2018

Typisk dette rotehue

Ankommer hytta og sier til meg selv hver eneste gang.. nå må du slutte å rote så mye.
Det holder sånn ca frem til jeg legger meg på fredag. Da er kaoset igang igjen.
Ja, ja... kanskje jeg skal slutte å si det så holder jeg orden.


Så det ble jo gjort litt også i helga. Det ble 3,5 julestjerne til julemarkedene. En bjelle til leddlys. Sett på teppet jeg syr i lappesøm. Og lagd en prototype på et nytt design.


Her er det en ny stjerne på gang som det skal leddlys i.
På hjemturen ble det ikke hekling for det er så mye tælahiv her på nord vest landet at en treffer ikke maskene. Så da ble det en ny klut til konfirmasjonen.
Tenke seg til at jeg snart er halvveis til 60 stk.
For nå driver jeg med nr 24.
Det er fortsatt god tid siden konfirmasjonen er i mai 2019.

Så da er det å karde ull på loftstua.
Eller skal en si grisehuset, for slik lukter det.

Ingen kommentarer: