lørdag 17. mars 2018

Lørdag med nesa i langt inn i heklenåla

Ja slik føles det når en designer en engel som jeg skal gi bort. Så denne viser jeg da ikke frem enda.
Når er jeg usikker på. For jeg har planer om å selge de på julemessa her lokalt også.
Og konkurrenter vil jeg jo ikke ha.

Men julekurvputa med sølv kan jeg vise frem.
Dattera mi elsker grått så da ble det en pute i de fargene.
Men så var jeg så dum å ta med en tråd med sølv... fysj a meg å slitsomt det var.
Den seilet hele tiden av fingeren så jeg måtte hente den opp ved nesten hver maske.
Så det blir med denne ene gangen ja og kommer ikke til å ha den med meg på messer for dette var så ille at jeg lar det gå forbi i stillhet. Da strikker jeg heller en i ren lys og mørk grå.


Slik ser den ut i lystet, men å få frem sølvtråden viste seg å være vrient. 


Jeg satte den i trappa for å ta den med opp på loftstua da jeg så at her ville det syntes med sølvtråden. Så bildet er litt mørkt, men her ser en sølvet. Det vises MYE bedre i virkeligheten enn på bildet.
Så da var det å begynne på en ny og hva måtte jeg finne på da....
To tråder med baby merino ekstra fin i to gråfarger og koks karisma.
At jeg aldri lærer med å utforske ting.....
Men slik er jeg.
Så da var det litt mer julestjerner til julemarkedene her lokalt.


Ingen kommentarer: