tirsdag 20. mars 2018

En engel er født

På hytta i helga så satte jeg igang med å lage den første engelen jeg har tenkt å lage.
Det blir nok flere for dette var gøy.

Slik ble den, heklet i Safran fra Drops.
Kjekt å hekle i litt tykt garn første gangen for da går det litt raskere og en finner formen for å kunne hekle i tynt garn. For det er noe av målet å ha både i tynt og tykt garn.


Jeg prøver meg frem med nye produkter til vår lokale julemessa. 
Der syntes jeg det er gøy å selge ferdige juleting.
Har også planer om å delta på julemesser andre steder, men må finne produkter som er aktuelle først.


Så måtte jeg jo prøve den med lys for det er jo det jeg har sett for meg.
Og jeg må si at jeg ble meget godt fornøyd.
Så da er det å hekle en til og se om mønsteret stemmer.
For så å få det testet.


Ingen kommentarer: