lørdag 13. januar 2018

Avslutning på 2017 ble det i dag

Siste prosjekt før jul ble julestrømper.


I går var det første blogginnlegg på lenge siden jeg har blogget for det har vært mye huepine her og da klarer jeg ikke å se på en skjerm med mye hvit. Og det er det i bloggprogammet. Men nå har jeg startet med "vannbehandling". Ja, nettopp bare vann. Et glass 5 ganger om dagen. Og det funker supert sammen med massasjepute for nakken og oppmykning. Siden jeg nå har ventet i 4 år på fysioterapi så har jeg gitt opp å vente og heller tatt tak i problemet selv.

Så i dag har jeg hatt en super dag uten huepine. Selv om de 12 andre diagnosene sloss om oppmerksomhet. Siden jeg har kjørt litt bil i dag så har jeg hatt litt fri. Men jaggu merker en det meget godt på kvelden. Pytt... strikke går helt flott med vinden ulende ute.

Så da får en ta en god natt og starte med friskt mot i morra.


Ingen kommentarer: