fredag 12. januar 2018

Strikkepodcast

Ja det har Merete og jeg drevet med i et par år snart og det har blitt 33 episoder med lyd. Nå er vi faktisk over på video og i forrige uke spilte vi inn de 2 første episodene.
Etter å ha sett på de så ser vi en del som må endres. Så dette blir spennende å endre så vi ser at vi blir fornøyd. For det var vanskelig å vise frem det vi hadde fordi vi satt litt langt unna. 
Men evaluere gjør vi hele tiden for å forbedre oss. 


Like over jule så fant jeg ut at jeg må ha noen nye løpere på spisebordet i stua. Er litt lei de grønne strikkede dukene. Så da satte jeg igang og lagde en hjerteløper.
Her har jeg kommet halvveis og ser at noe må endres. Så det blir nok en til for å få den helt rett. 
Er gøy å teste ut nye ting og prøve seg frem for å se om de blir slik en har tenkt.


Her er også et prosjekt jeg nå kan vise frem for det ble julegave til to av gubbens barnebarn. Uglebuksa har jeg solgt et par år, men nå har jeg lagd prototypen på en uglegenser også. Så denne blir noe av jobben utover våren. 


Her ses buksene med uglene i sidene.




Ingen kommentarer: