lørdag 25. november 2017

Julemessa på Gossen

Ble også i år arrangert på forsamlingslokale vårt. Litt vemodig at det er siste året, men vi har ny plan og mye nye muligheter. Så julemesse blir det. En så lang tradisjon med så mye flotte produkter må jo bare fortsette. For vi har holdt på tradisjonen med håndtverk og det viser seg er populært.

Her er standen min med flaskefrakker, grytekluter og Aukra produkter. De raste unna i år også. Så jeg må nok ha flere pannebånd neste år. Så det er lagt en pose med det i sekken min. Nødarbeid fremover det. Så nå er kluteposen byttet ut.


En god del puter hadde jeg plukket ut også. Og det forsvant unna alle med julemotiv.
Så da er det bare å strikke nye til neste år.


Og strikkeposer / skrepper hadde jeg med, men de selger ikke så bra på messa fordi det fleste vil ha ferdige ting. Men noen strikkepakker ble det.


Så med en meget god gjennomfør messe for meg med stand og for husflidslaget så ble det en hel uke hvile etterpå. Dette tar på kroppen min, men jeg rydder alltid uka etterpå med nesten ingen ting.
Så i dag føler jeg at det er iferd med å snu.



Ingen kommentarer: