tirsdag 13. juni 2017

Ut på tur

På lørdag var det ut på tur med Merete til Håholmen. Det var verdens utestrikkdag. Når Arnhild Skatvedt la ut arrangementet så sa jeg at hit skal jeg den dagen. Uansett vær og føre. Og ja det duskregnet. Så det ble innestrikk denne dagen, men hva gjør vel det når vi kan strikke noe sammen.

Her er vi på tur ut til Håholmen med duskregn. 


Det ble faktisk 14 stk som tok turen. Noen sammen og andre alene. Flere nye bekjentskaper ble det denne dagen.  


Her er den fantastisk flotte Håholmen. Elsker dette stedet og atmosfæren der.


Det ble strikket en god del denne dagen. Det ble en halv pute på meg. 
Og så fikk vi fiskesuppe og bacalao til lunsj. 
Bare lunsjen her er nydelig nok til å ta en tur hit.
Gleder meg alt til neste år. Eller som Arnhild sa: Jeg skal hit flere ganger i sommer. 
Og ja da skal jeg være med.

Vi spilte inn litt til en ny episode av strikkpaalandet også.
Litt av hvert episode dette.



Ingen kommentarer: