lørdag 18. mars 2017

Marthes pute ble ferdig på tross av.....

At når jeg kom hjem fra håndarbeidskafe i dag så skled jeg ned trappa og slo meg ganske bra i høyre side, både flere steder på hånden og på rumpa. Så nå blir det å ta det rolig noen dager. Ingen turer, kun håndarbeide. Og hva gjør vel det????

Marthes pute ble til i hvit og lilla. Den skal innlemmes i et eget system så det er ikke bestemt om den kommer for salg enkeltvis eller ikke.
Det er pute nr 35 jeg har designet så de som dukker opp etter hvert nå kommer ikke automatisk til salgs som enkeltmønstre. Det blir avgjort innen året er omme hva som skjer.
Men den vil være tilgjengelig i papir fra i dag og må kjøpes lokalt.


Og slik ser tommelen min ut. tenke seg å skli ned en helt bar trapp når det lå snø i haugen nedenfor.
Men slik er det med denne jenta. En klarer ikke å følge helt med for jeg har et par dagen nå hatt svimmelhetsanfall igjen. Dette kommer etter den superaktive helgen forrige helg. Jeg har prøvd med beste evne å tatt det veldig rolig, men forstår at 2 dager med aktivitet etter hverandre må kuttes ut.
Beklageligvis så fungerer ikke min kropp på en uke etter en slik utskeielse.


Men det går å strikke og hekle litt forsiktig. For jeg slo den lengre ned på tommelen også, men ikke så ille. Så da får jeg heller tegne flere putemønstre så jeg når 52 som er målet. 
En pute for hver uke i året. 

Så da er det å strikke litt samtidig som en ser på håndball...

Ingen kommentarer: