søndag 19. mars 2017

Sokkekaoset er løst

Enten så går det bra eller så går det over står det i en bilderamma hos en av mine venninner. Og jaggu er det noe av det sanneste som finnes. 
Og et ordtak til som jeg har hatt mye gøy med: Erfaring er noe du får når du får noe du ikke vil ha.


Så da ble det faktisk 4 par sokker av de 2 parene en bekjent bestilte. Dermed går det 2 par i kassa mi med babysokker av restegarn. De selger jeg og samler sammen pengene og kjøper ting til bleiekaker som jeg deler ut i til babyer som har lite eller ingen ting når de kommer til verden og som er hjemmehørende i ytre Romsdalen. Prosjektet er i startfasen.
Så ønsker du å støtte prosjektet så tar jeg 75,- pr par for de, pluss porto.
Send meg en epost... hvis du ønsker å støtte prosjektet.


Siden jeg ramlet på lørdag har tommelen vært litt stiv og dermed måtte jeg la strikketøyet ligge litt. Men i dag er det påan igjen. Nå er det Gry sin pute som er på pinnen. Dette er også ei pute som nok ikke kommer for salg enda. Men den blir tilgjengelig i papir.


Så har jeg hatt en konkurranse på Instagram. Det blir stadig nye konkurranser der fremover. Alle de nye putene er det mulig å være med i trekningen av på søndager. Ikke alle søndager.... Så følg med så kan det være at nettopp du vinner et mønster.

Så da er det å strikke ferdig Gry sin pute og redigere mønsteret ferdig.
Ha en flott kveld og uke.




Ingen kommentarer: