torsdag 14. januar 2016

Passert 250 000 besøkende

I dag kan jeg med glede se at jeg har passert utrolige 250 000 besøkende.
Så jeg tenkte å gjøre noe spesielt, men hva ble jo spørsmålet.
Det er lite kommentarer her på bloggen så da må jeg over i et annet fora.
Dermed kom tanken om instragram.
Det er en spesiell person som er veldig flink til å kommentere der inne.
Jeg har absolutt ikke sansen for at andre skal konkurre om å få noe. Spesielt ikke hvis jeg har fått det av andre for da bryter jeg markedsføringsloven. Så en repotarsje om det her om dagen. Glad jeg gir bort mitt eget eller ting jeg har kjøpt. For skal det gis bort noe en har fått så skal det merkes med reklame.
 
I morra blir det sendt en melding til vedkommende om at jeg har plukket ut henne til å motta 5 mønstre fra Buglas Design.
 
Så da jobber jeg videre med å tegne puter, strikke babyteppe og lage et nytt teppe. Ble visket i øret at det kan jo bli flere barnebarn. Så da må en ha et nytt teppe klar. Denne gangen et som kun er heklet, men designet er hemmelig enda. For det blir et salgsmønster.

Vedkommende ble meget glad og har nå mottatt 5 mønstre. Så hvem jeg deler til eller hva jeg deler/ gir bort er aldri greit å vite. Jeg er ikke ute etter publisitet. Heller å gi noe tilbake til de som gir meg glede. Jeg fikk lov å bruke navnet hennes på instagram og det er: petra_hagen51.
Følg gjerne både henne og meg BuglasDesign der inne. Der kommer ting raskere ut enn her.
 
Tusen takk for alle som stikker innom meg.
Ha en super dag.
 


Ingen kommentarer: