onsdag 13. januar 2016

Marthejakka til eldste dattera

Denne jakka har blitt til som godstolstrikk. Kjekt å ha noe som en ikke trenger å følge med på mønsteret hele tiden når en sitter å prater eller en sjelden gang ser på TV.
Så dermed har det tatt litt tid når en bare gjør litt innimellom.
 
Jeg sendte bildet til henne og da var hun veldig fornøyd. Hun ville ha knapper i den og det er jeg enig i. For kanpper er et must for meg også.
 
Så nå er min egen Marthejakke på pinnen. Og den vil nok ta like lang tid. For her florerer det med tepper om dagen. Nå har jeg startet på det lilla mariusteppe. Så blir det et i corner to corner med Mini Mus i juniorstørrelse. Så blir det til dobbeltsenga til eldste dattera som ville ha marius og til vår på hytta med et annet mønster.
Så da er det å tegne til det minste barnebarnet og hennes bror som er ventet til verden i slutten av februar. Og selvfølgelig en vognpose til denne karen.
 
Og her ryddes det litt om dagen for å få nedi garn som ikke har noe hjem nedi boksene.
 
Her er litt av garnet. Alt som er oppå kassene skal ned i de i løpet av året.

Så her er det forbruk uten påfyll.

Et par kurver med garn og tepper.

Flere kurver med garn og tepper det jobbes med.
Så det er nok å ta av her, men siden jeg i fjor brukte 754 nøster så er dette forbruket for et par år.
 

Ingen kommentarer: