mandag 2. november 2015

Ny hyttehelg

Det ble litt strikking i helga også selv om det ble mest vedarbeide.
 
Henger må til for å få fjernet veden.

Det er et godt stykke å bære når det er høydeforskjeller.

Ulent terreng.

Her er det litt også.

Og her har vi tømt nesten alt. Det er fire store trær som skal vekk. Det blir alt for mye ved for oss å håndtere på hytta. Så da er det greit å ta noe med hjem.

Og denne lille tassen kjøte jeg i sommer. Den viste seg å være fullstendig ubrukerlig. Så da lærte mann at penger kan hives rett ut av vinduet.
Har satt den til salg, men den går når på søpla etter hvert.
Jeg gir den ihvert fall ikke bort.
 
Og så lagde jeg et nytt mønster på en gryteklut. Men er ikke fornøyd med den, så den blir liggende på min pc og kommer nok ikke til salg.

Denne derimot har jeg strikket noen av. Den liker jeg godt og den er veldig systematisk og dermed enkel å strikke.
 
Og i går var jeg innom Sparkjøp for å se på brunfargen på Rubin. Da ble jeg veldig skuffet for den fargen var rett og slett møkkabrun.
Så med litt bistand fra ene damen så sa hun at jeg kunne jo bytte til viskose som er lagd av bambusfibre.
Og den fargen er jo super til en vognpose.
Og den godkjente datteren også.
Så da blir det å skrive ned hvordan jeg har tenkt at den skal se ut og prøve meg frem. Siden jeg ikke har mønster så blir det nok litt opprekking.
Men pytt, det er jeg så vant til.
 
 


Ingen kommentarer: