mandag 26. oktober 2015

Veding er forkuset nå

Siden vi har tatt ned 5 trær på hytta så blir det mest av vedarbeide om dagen.
Men litt får en sniki innimellom av håndarbeide også.
 
Et par grytekluter i Julia er ferdige i blått.
Måtte teste ut den fargen.
Og jeg ble veldig fornøyd.

Og et par i grønt.
Jula er vel rød for meg, men innslag av andre farger er jo også flott.
 
Men aller mest er tankene mine på kurset jeg var på om torsdagen.
Jeg ble rett og slett skremt.
Så dermed la jeg ned firma mitt, siden staten skal ha 74 % i skatt av min inntekt. Først skal en skatte av firma sitt så skal en skatte av inntekten en tar ut.
Så da er jeg tilbake til hobbyverdenen.
Nå skal jeg lage det jeg har lyst til igjen, ikke det som kreves for at firma skal gå rundt.
Jeg har grei lønn som arbeidstaker så da får det være nok som det er.
Så Marthejakke er alt på pinnene. Denne gangen forminsket til 8 år.
Dette er til mitt barnebarn.... og de får alltid det de trenger.
 


Ingen kommentarer: