onsdag 9. september 2015

Vi blir flere og flere

Det var gøy å hekle lyslykter igjen.
Disse tenker jeg blir lagt under treet hos noen i slekta.
Og når jeg ser på beholdningen min av glass så blir det en tur på Fretex i dag.
Må ha noen spesielle og litt mer forskjellig utvalg å dekorere.
 
Her er 3 stk ferdige, nr 4 er på heklenåla alt.
Disse var morsomme å hekle.
Har noen ganger heklet vel mye på lyktene, men ser nå at det bør ikke være for mye i fremtiden.
Har kjøpt spray som gir frosta utseende.
Det skal prøves når jeg er ferdig med alle 6 glassene i denne serien.
 
Håper jeg finner noe spennende glass på Fretex.
 
Og restegarn er funnet frem til denne her. Må vel ha noen flere enn 2 stk hvis det ramler inn noen i jula.
Mønsteret finnes i min Facbookgruppe som heter Buglas Design.
 


Ingen kommentarer: