torsdag 4. juni 2015

Aukraluene er straks mange nok

Ja nå går det i Aukraluer her og jeg er på den siste lua i denne omgang.
Så da er det pannebånd og votter som teller utover sommeren.
 
Og den siste lua blir ferdig i dag.
 
Men for ikke å gå lei så lager jeg ting innimellom.
Så nå har jeg strikket mange par babysokker for å bli kvitt restegarn.
Og enda har jeg mye restegarn av babyull igjen.
 
 
Og her er mer restegarn som har blitt babysokker.

Og litt lilla som blir babysokker.
Så i dag er det helg for jeg har tatt meg en fridag i morgen. Og da blir det på hytta. Håpet på finvær så vi fikk beiset, men det ser ut for at det blir håndarbeidsvær.
Og siden det er meldt regn så kommer spinnegjengen fra Tingvoll husflidslag på hytta hos meg. Og jeg skal teste ut en ny rokk. Sliter med den jeg har for jeg er nok litt for høy for den.
 
Så bilder kommer over helga.
Og da kommer det nok av baderomsmatta jeg hekler også. Prøver meg på corner to corner med mønster i farger.
En helt ny måte å lese mønster på.
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer: