tirsdag 23. desember 2014

Sitter her i natten og

Og oppdager er det er knappe 300 besøk før bloggen min runder 200 000 besøkende. 
For et svimlende tall det er.
Tenke seg at jeg, ja jeg har så mange treff.
Er jo gøy også at så mange vil følge med og se hva jeg driver med.
Og det stiller jo også krav til hva en legger ut.

Så i dag kan jeg si meg ferdig med julestrømpene til barnebarna.
Nå er mønsteret prøvestrikket noen ganger og alle feil er luket bort (hm... skriver jeg ja).
Men teststrikk er nok nødvendig før det legges ut.
Men det blir ingen av disse designene, de er barnebarna sine.
Så en kombinasjon av de vil jeg lage.
Plukke fra de.

Og slik ble de.
Selvfølgelig er ikke Hello Kitty mitt design.
Jeg fant et bilde på nettet og tenkte at denne må jeg lage. Så jeg strikket den etter bilde og når jeg var ferdig så oppdaget jeg at mønsteret lå på Ravelry.
Ja slik kan det gå. Men fornøyd er jeg ja.
Så da har ungene en minne etter bessa/ mimmi så lenge de ønsker.
Syntes det var stas selv og finne min strømpe hengende på døra julaften.

Og hvert år får foreldrene overført penger så de kan putte noe godt i de.
En trivelig tradisjon her i huset.

Og en gliser jo litt her en sitter å tegner da når en tenker på a strutsemor. 
Ja hun blir vel det for meg.
Sperre en person og tro at mønsterdelingen kan fortsette.
Å, nei da. Nå er det sendt bevis til Hjemmet for deling i ene gruppa.
Så her er det nok manisk deling.
Men det som er enda mer kult er jo at når damen har sperret en adm i en gruppe så ser den adm hva vedkommende skriver, men vedkommende ser jo ikke hva adm skriver.
Er ganske behagelig å være adm en sjelden gang.

Og så kom jo premie innlegget til a strustemor da.
Krittiserer i en gruppe at folk må sende pm og ikke legge ut på sidene når det er negative kommentarer.
Ja, det er jo greit det HVIS vedkommende hadde giddet å rydde opp etter gjentatte beskjeder om at Norsk lov brytes.
Men når det ikke skjer så skriver ihvertfall jeg på innlegg der mønster deles ulovlig.
For manisk deling av mønstre påpeker jeg og vil alltid gjøre i all fremtid.
Så her jobber muldvarpene videre.
Og har en veldig lyst så kan en jo starte en falsk profil som dyreaktivistene holder på med.
En forstår kjapt at det er slike når en person har 3 venner.
Og er en med i en slik gruppe/ eller har delt noe slikt på sin vegg så kommer de ikke inn i mine grupper. 
Men supert at de avslører seg selv.
Så det er ikke en selvfølge at alle kommer inn hos meg lengre.
Jeg har nå egne strenge kriterier for å slippe inn.
Og nestemann som kommer med en trussel havner hos forliksrådet.
For det finnes grenser for hva selv jeg skal finne meg i.

Så da var jeg ferdig for i dag.
Nå er det straks å montere det flotte åkle datteren min har brodert. 
Og så må jeg tenke ut hva jeg skal gjøre i forbindelse med at bloggen min runder 200 000.
En får tenke til i morra.... kanskje du burde stikke innom. Kan være noe spennende.


Ingen kommentarer: