mandag 4. august 2014

Da er det en dag igjen av ferien

Og vi er hjemme fra hytta med alt for mange varme dager. For da må jeg være inne siden jeg sliter når det er varmt.
Så det blir jo mye håndarbeide da og det er jo ikke å forakte.

Men hadde gledet meg til turer i år siden vi var ferdig med uthuset i starten av ferien.

Så i dag har jeg startet å pakke for å reise til Valldalen på onsdag. Rehabilitering i 3 uker. Da blir det ihvertfall turer. Så dagssekk og uteklær er funnet frem sammen med håndarbeide.
Resten er delvis pakket også.

Men i dag på hjemturen strikket jeg ferdig andre armen på a lillemor sin genser. Så da er det å starte på buksa. 

Den står i Dalekatalogen nr 270, men har andre farger. Nå er det slik at både dattera mi og jeg er veldig glade i farger så her ble det mørk lilla, lys lilla, laks og natur på genseren.
Og på buksa blir det litt av mønsteret fra genseren. Liker å lage litt slike sprøe ting.

Så da var det tilbake til buksa og willows ruter.
For her i huset er det mange prosjekter....



Ingen kommentarer: