torsdag 10. juli 2014

Ferdig med bilbuksa

Startet på vinterklærne i påsken og nå nærmer det seg slutten. Her er bilbuksa ferdig og så har jeg hatt a minimor på besøk. Yngste barnebarnet i huset av 6 stk. Da måtte hun jo få litt klær også. Og den buksa hun hadde med seg likte jeg så godt og har sydd den til mine egne når de var små så da tok jeg å tegnet en og lagde en til henne.
Nå har jeg målene og klipt et par vrangborder til så da blir det flere bukser av restestoffer. 
En ballongbukse også tenker jeg.
Siden en snart har ferie så kan en lage ting siden en dag orker å gjøre noe. For hverdagene hjemme er forbeholdt hvile for neste arbeidsdag.

Bilbuksa i str 4 år bredde og 5 år høyde.

Minimor sin bukse i chenille med bomull vrangborder. Har rosa stoff så det blir en til i samme. Samt i tynt stoff.

Så da må en finne frem pinner for å strikke ullgenser og bukse til a minimor. Hun er den siste som skal ha vintertøy.

Ingen kommentarer: