søndag 12. august 2018

Kan en bli mer hekta?

Ja det lurer jeg på siden en hekler mye.
Men det er jo såååå gøy.
Liker mye forskjellig, men ramler stadig tilbake til corner to corner.

Denne helga har jeg også spilt inn et par videoer om hvordan jeg drar meg meg tråden på forskjellige måter. De er lagt ut på youtube. 


Ta gjerne en titt... men jeg er kjeivhendt. 

Jeg elsker tepper, jo større jo bedre. 


I dag er det dag nr 10. Det ble sydd litt på formiddagen. Resten har jeg bare heklet.
Å jo da, turen min har jeg hatt. Godt å vel en time i dag. Lagd middag, drikket kaffe.
En rekker mye på en dag.


Målet denne helga var å komme til toppen. Og det klarte jeg i kveld. Så nå koser jeg meg med å fikle litt med andre ting før det er senga. Sånn som blogging og litt publisering på sosiale medier.


Så jeg kan vel egentlig bare skrive at jeg elsker tepper og spesielt c2c.
For neste teppe er klart med både mønster og garn.
Det blir egentlig ikke et teppe, men en badematte.
Litt nytt der må jeg ha også. Kjekt å ha to så en kan bytte på.


Når en i haugen finner et jordbærstoff så må det jo bare testes ut. Det er en gardinkappe som fikk unngjelde denne gangen. 


Litt kult julestoff ble også et Mininett. Det er et Koftenett i miniutgave. 


Og et slikt nett som er til den forrige eieren av stoffet.
Jeg får stoffer og hun plukker ut hva hun vil ha og betaler for arbeidet og det ekstra som trengs til nettene. En kjekk avtale. 


Ingen kommentarer: