torsdag 26. april 2018

Testing, testing

Flere og flere mønstre tegnes og testes ut. 
Jeg har knekt de fleste kodene på strikkemaskinen, men vi krangler enda litt.
Det beste med det er at jeg får krangle i fred.


Her er løper nr 2 som er ferdig. Jeg ble veldig godt fornøyd med denne. Så nå har jeg samfært hele løperen for å finne feil i mønsteret. Det ble en del rettelser ja. Så jeg kunne tenkt meg å hatt en som korrekturleser for meg. For jeg ser meg blind på mine egne feil.
Men må finne ut hvordan jeg får konvertert de til lesbar fil for andre.


Her er nr 3. Dette er mønsteret fra tennbrikkboksen. Spennende å leke seg og lage nye produkter av samme diagram. Så nå blir det å leke seg videre her. For i morra åker vi til hytta og der er det mye kreativitet som utfoldes på mønsterfronten. 

Men i kveld er det å ferdigstille en del produkter til julemessa.
Jeg er godt i siget for å få masse produkter.
Og julegavene er snart halvveis.
Juhu :)

Ingen kommentarer: