tirsdag 12. september 2017

Trimtur eller godstolen

Ja det er jaggu et tema her i huset. For i dag har jeg vært på arbeidstrening igjen og havnet rett i godstolen. Er mektig lei denne ryggen som har herjet siden St. Hans. 
Og finner de ut noe... å nei da... 
Men ny MR er på gang og spesialisten lovte meg at slik skulle jeg slippe å ha det.
Så da er det håp i hengende snøre... 

Så imens jeg venter på MR og flere legetimer så går tiden med til strikking.
Her ble det en bestilling på kommuneproduktene jeg har designet.


På lørdag var vi på husflidsdagen og der hadde vi besøk at Fru Strikk fra Molde med sine fantastiske tepper. Jeg fikk foreviget de i naturen. Virkelig praktverk som er strikket og tovet.


Og de er STORE... 

Så lagde jeg ferdig noen nøkkelringer som skal være med i et blad. Mønster er skrevet og bilder er sendt. Spent på om folk vil bruke det. Kjekt å bli kvitt litt rester med disse.


I kveld avslutter jeg nok en julestrømpe for å starte på en ny. Kjekt med julestrikk hele året.
Ja for det blir det. Det er noen nye design, men siden jeg ønsker å gi ut bok så forblir de hemmelige en god stund fremover. Men noen kommer ut på Strikkoteket.


Det er bitte litt gøy å være hemmelighetsfull, fnis... 




Ingen kommentarer: