mandag 11. september 2017

Julestrømper i fleng

Slik går det når en tar i mot bestillinger på julestrømper og det er såååå kjekt.
Jeg får virkelig strikket mønsteret igjennom grundig.
Men det blir mange så det blir godt at den ene testeren min tar på seg en del av de. 
Så får jeg jobbet med nye design.
For nå lages det ting som skal i min fremtidige bok (håper jeg).


Her er det fire stk som reiste til sørlandet i forrige uke.
Og nye er på pinnen som skal her på øya.
Så det blir nok noen bilder av julestrømpene etter hvert.
Samt at jeg hekler på duken, men stakk heklenåla inn under høyre tommel og det gjør at jeg i dag strikker en julestrømpe for jeg treffer stadig den vonde fingeren med heklenåla.
Så den får hvile til i morra og håpe at den er bedre.
Men har igjen bare litt så det kan hende jeg lurer meg til noen omganger senere i kveld.
Og i morra blir det mer strikking da dagsenteret jeg er på skal på tur til et gårdsbruk.
Da blir det strikking i minibussen.
Godt å bli fraktet siden kroppen er rimelig vond etter noen aktive dager. 

Ingen kommentarer: