mandag 21. august 2017

Hjemme etter Midtnorsk strikkefestival

Det var godt å lande i går kveld hjemme i godstolen etter en herlig langhelg i Orkanger.
Det var mye jobb i forkant, men det er absolutt verdt det.
Storkoste meg med stand og sammen med en venninne. Uten henne hadde det nok ikke blitt noe festival for ryggen streiket skikkelig på lørdag. 
Men nå er håpet at den retter seg litt utover dagen ihvertfall.

Så på fredag rigget vi den lille standen min. Skjønte raskt at jeg burde hatt dobbel plass. Men to kreative sjeler fant raskt løsningen på ting. Så jeg ble meget godt fornøyd med resultatet.


Her ble flaskefrakkene plassert. 


Så begynte det å regne utpå lørdagen. Og det rant inn ganske mye vann, men med enda litt mer kreative løsninger så fikk vi alt opp og på tørt land.


Så glad jeg har en snekker i kjelleren som kan lage innretninger til meg. Putestativene fungerer fantastisk bra. Så de blir å fortsette med ja. Men må nok ha et til. Jeg har alt for mange puter til bare to stativer. Og velge bort noen er for vanskelig tenker jeg.

Jeg er meget godt fornøyd med opplegget. En blir flott mottatt. Super informasjon, god dialog, blide mennesker som er løsningsorienterte. Så det blir ny tur på meg neste år. Og da blir det å være inne i et lokale. Det gleder jeg meg masse til. 


Før jeg reiste så fikk jeg denne boka. Jeg bladde og bladde og ble ikke mett av å se på alt det flotte i den. Virkelig en bok etter min smak. Den ble med på turen og jeg ser fortsatt i den. Så nå er det å bestille garn så jeg får strikket noe av det. 

Og så er det å rygge opp alt jeg hadde med meg. Med en rygg som en ikke kan bøye seg med så får det gå rolig for seg. Så får en ønske seg ny rygg innen neste år.
Ha en super strikke/ hekledag herfra.

Ingen kommentarer: