fredag 11. november 2016

Konkurranser på Facebook

Like forundret hver gange jeg ser giveaway på Facebook som krever at det skal tagges og deles. Når dette absolutt ikke er lov så lurer jeg på om de som gjør det i det hele tatt har lest reglene.
Tydeligvis ikke etter MIN mening.
Skal jeg gjøre noe så prøver jeg å lese litt å finne ut av ting, men ser jo at jeg er alt for nøye med ting jeg gjør på nettet. Men nå vet jeg regelen fordi jeg faktisk har satt meg inn i de.
Og de er såre enkle.... og en har faktisk krysset av for at en har godkjent det når en meldte seg inn. Men hvem i huleste har LEST DE..???

Ja, ja... jeg rapporterer og rapporterer og vil fortsette med det for hvorfor skal de ha fortrinn på annonsering når ikke jeg har... å ja da, det er misunnelse. Bare å si det også. Trenger ikke bare å tenke det. Men jeg gidder altså ikke å betale for noe som andre får gratis. Dermed gir jeg klar beskjed. Eller jeg rapporterer. 


Ingen kommentarer: