torsdag 25. august 2016

Puta uten navn

Hittil har jeg funnet på navn til alle putene mine med hjelp av et par venner. Men denne gangen stoppet det opp hos meg. Jeg aner ikke hva jeg skal kalle den siste puta.


Jeg plasserte den i sofan her hjemme og den smatt rett og slett på plass. 
Så der blir den nok en stund fremover.


Og slik ser den ut på nærmere hold.
Altså horder av hjort.
Så nå ramler det inn med navnforslag på sida mi på facebook. 
De må skrives der for at de skal være med.


Siden jeg straks går tom for glidelåser så ble det en anderledes prosjektpose i dag. Men jeg fant raskt ut at denne tar for lang tid. Og da blir den for dyr å selge. Så nytt design blir lagd så raskt jeg har tid. Det må tenkes, måles, dikkideres og klippes før en kommer til sømmen. 
Det kan være utfordrende nok.

Og i morra blir det nok hytta og da blir det bare strikking og hekling. Håper å bli ferdig med teppet mitt denne helga hvis jeg finner garn da. Har noe koksgrått som jeg skal ta med meg. Men tror ikke det er mørkt nok. Så det blir vel en tur innom byen før en setter nesa mot hytta for å finne rett garn. Det skal være mørkt koksgrå.

Men nå er det lagt opp til en ny pute her så da skal jeg kose meg frem til beinhaugen samles under dyna. Og det gryr av en ny dag.


Ingen kommentarer: