onsdag 24. august 2016

Da ble det lys igjen

Merker at en blir eldre ja. En begynner å bli veldig avhengig av lyset på symaskinen. 
Jeg bestilte pærer fra Ebay og de kom her om dagen.
Men å få de inn i maskinen er et prosjekt i seg selv. Mine fingre fungerer barer ikke til å gjøre det. Så her måtte han far til. Han har store fingre, men han fant et hjelpemiddel og da smatt den på plass.


På overlocken har jeg pære som virker og der er jeg også avhengig av den. Forstår bare ikke hvorfor det skal være så vanskelig å få de inn.


I går kom han far hjem fra byen og hadde med seg dette gliser til meg. Da ble jeg glad for jeg har prøvd flere radioer i bula, men enten så slår de seg av eller så skurrer de så ille at jeg ikke hører hva som blir sagt. En har jo nok lyd oppi hodet av Tinnitusen fra før liksom. 
Så jeg var spent i dag tidlig når jeg skulle starte dagen i bula. Driver jo å forbruker stoffer om dagen og da satte jeg igang. Og denne er perfekt. Super med lyd så jeg ikke blir så sliten av lyden oppi hodet. Og så er det dab så da kan jeg høre på musikkanalene.
Men i dag ble det strikkepodcasten først.
Måtte høre igjennom at jeg hadde fått med meg alle de tingene jeg skulle lenke til.

Her kan du høre den: 


Så da satte jeg igang med å zikk zakke på posene som har restestoffer og så ble det å overlocke rundt. sette i glidelåser og sy de sammen nede og oppe med hanken imellom.
En effektiv dag med mange pauser.
Men kjenner energien kommer sakte tilbake igjen.
Og nå håper jeg at jeg orker å gå en liten tur i morra og en tur i butikken.
Samt noen timer sammen med en god venninne.

Trur jaggu det blir noen omganger på neste puta her videre i kveld.
Nærmer meg slutten nå. Så håper er at den blir ferdig i morra.
Og gjør den det så blir det å designe videre på en ting jeg holder på med.

Vil du sy prosjektposene så finner du beskrivelsen her:

Ingen kommentarer: