torsdag 4. august 2016

Ble litt nytt i båten til datteren

I går gjorde jeg ferdig båtputer og andre puter til den eldste datteren sin båt. Det ble 5 nye puter og 3 sitteputer i bakre del av båten. 


Så i dag reiste jeg og eldste barnebarnet ned i båten og la på alt. 
Den brune kanten bak blir tatt senere da denne er limt.
Ble veldig godt fornøyd med hvordan det ble.
Jeg er jo tross alt en amatør.
Men gøy er det å få lov til å gjøre litt søm ting.
Merker at det er lenge siden jeg har sydd både puter, trekk og klær. 
Men nå er det kjøpt inn ny broderimaskin så nå skal det sys mye fremover.
Har jo vært å hamstret stoffer også. Fire besøk på Stoff & Stil har jeg klart å få til i ferien.
Så de skal brukes opp de stoffene og jeg gleder meg masse til å starte opp med podcasten igjen.
For den gjør at jeg får lyst og klarer å få til ting.
Men er veldig spent på hva jeg skal til med i arbeidsavklaringen. 
For å si det slik så vil jeg ikke ha tilbake min "gamle" hverdag. 

Ingen kommentarer: