søndag 20. mars 2016

Har vært på tur til barnebarn

Å som jeg har kost meg med de to minste barnebarna. Hadde ikke lyst til å reise hjem i dag tidlig.. 
Men jobben kaller så da ble det hjem og jobbe et par dager før en setter nesa mot 
hytta og håndarbeid i fleng. 

Og så fikk jeg jo prøvd alt jeg har lagd også. Her er vognpynten til han miniprinsen.
Ugler som er fargerike og de har strikk så han kan få tak i de når han blir litt eldre.

Og her er vognposen i vogna. Så glad jeg ikke lagde den større for da hadde den ikke fått plass nedi. Den er 60 cm bred og 110 cm lang.

Og så er bomullsgarnet plukket frem for her skal det hekles sommerkjoler i påsken.
Det blir nok flest med stoff nederst. De går kjapt å hekle.

Lys lilla er førstemann ut til mini prinsessa. 
Så nå må jeg finne litt stoff som passer hjemme. Og mer garn til stoffene så jeg får lagd noen. Men det blir bordkort og blomster til å ha under vinglassene som pynt også. 





Ingen kommentarer: