søndag 15. november 2015

Pusler med litt om dagen

Selv om helsa har skrantet igjen.
Håper jeg snart får noen uker med god helse så jeg kan ta igjen noe av det jeg ikke har orket den siste tiden. Den ene tingen løser av den andre så en kommer seg ikke ovenpå.
Men håndarbeide det koser jeg meg med. Hva skulle en gjort uten tenker jeg.
 
Noen lyslykter blir det jo også.
Her er en i blått garn.

Og her er den samme med hvit garn.
 
Sitteunderlagene formerer seg om dagen. Her er det 2 stk med Ona fyr. Og pannebåndet i Aukraproduktene er nå klare. Da også mønsteret.

Og så ble det jo noen sitteunderlag til barn også. Trivelig å lage de. Har en del til salg nå.

Og her ble det enda noen her om kvelden.
Jobber med å lage en bildeserie av nålfiltinga på sitteunderlagene.
Trenger noen bilder til før jeg den er klar.
Så da har jeg lagd hvordan en hekler sittunderlagene, hvordan de toves og nå kommer hvordan de nålfiltes i et eget innlegg der jeg linker til alt.
 


Ingen kommentarer: