mandag 31. august 2015

Prosjektposehaugen vokser

Har rett og slett fått dilla på prosjektposer.
De er så morsomme å sy og det går raskt også.
Så da ble det 5 stk i kveld.
Tenker at dette blir flotte bursdag og julegaver hvis jeg fyller oppi garn og mønster som er selvlagd.
Samt å gi bort ved konkurranser på bloggen min.
Så følg med til jul, da kommer neste.
Slik ble de. Tre stk med bondetema og to stk med blader og sølv.
De med blader blir det flere av, men er snart tom for sølvstoff.
Er så spennende å se hvordan de blir når de er ferdige.
Og jeg har lassevis med stoffrester så det kan bli mange poser.

Forøvrig så begynner jeg å bli lei av et par personer som ikke kan forstå at jeg SELV vil selge mine produkter SELV. Det er jo tross alt MITT firma... og da er jo JEG sjefen.
Men de får bare holde på.... Det frigjøres 70 år etter min død og jeg har ikke tenkt å levere inn tøfla på noen år til..... Så jeg betviler vel at de strikker når den tiden kommer.
Så kommersielt salg fra firmaer av mine produkter sies det nei til.

I morra starter håndarbeidstreffet opp igjen på øya.
Det gleder jeg meg masse til.
Så da blir det å hekle på siste vognteppe.
Må jo prøve å holde tritt med testhekleren min, men det er jaggu en utfordring.



Ingen kommentarer: