fredag 19. juni 2015

Nye sokker måtte jeg ha

Siden det er ferietur i morra så måtte jeg ha nye sokker. De gamle var rett og slett så utslitte at de er nå stedt til hvile i søppeldunken.
 
Så da ble det et par i Vamsegarn fra Rauma. Sydde på sålene i går kveld.
Til det bruker jeg kunstskinn fra Stoff & Stil.

Og så gjorde jeg ferdig et par i str 26 til minste barnebarnet. Litt store enda, men hun vokser inn i de siden hun nå bruker ca 24...
 
Og så har jeg igjen et sitteunderlag etter Ona. Så det putter jeg på lageret for å selge på julemessa i november. Regner med at det forsvinner raskt.
 
Så i dag er det pakking for avreise på ferietur. Har med nok garn til noen uker, men er usikker på hva jeg skal starte med og må ha noe å bytte på med da diagrnosene mine forteller meg det.
 
Så rapport kommer underveis i ferien.
En ting er ihvertfall sikkert. Syrommet skal flyttes i ferien.
Gleder meg til å få større plass.
 
 


Ingen kommentarer: