fredag 27. februar 2015

Litt av hvert

Ja det har det vært. Litt håndarbeide og litt av vonter her og der.
Nok en gang må en kutte ut medisin fordi magen ikke tåler det.
Så nå får en nok bare klare seg uten tenker jeg.
Så da er det enda bedre at en har håndarbeide å ty til i vanskelige stunder.

Og denne uka har det jo også blitt gjort litt fram og tilbake fra jobb.

Pendlearbeide denne uka har vært willows ruter i mørk grått, mellom grå og lys grå. Så nå er alle de ferdige, Da er det 45 natur igjen.
Dette skal bli teppe til min eldste datter. 

Her er rutene lagt ut. Og da ble det oppdaget at jeg hadde lagt en rute feil.
Men ingen grunn til uro. Jeg har for mange av lys grå, så jeg heklet bare en ekstra i mellomgrå.

Og hjemme denne uka har jeg heklet på dette teppet. Bestemorruter med 49 stk. 7 ganger 7 ruter som blir ca 130 x 130 cm.
Supert å ha noe enkelt når det er VM på TV. 

Og her er enda et resteteppe.
Willowsruter som jeg hekler når jeg har et nøste igjen av et prosjekt.
Så det vokser sakte og sikkert til et stort teppe.

Så i morgen setter jeg nesa mot øst og har 1 uke ferie.
Den skal nytes med et av barnebarna og rengjøring av huset de bor i fordi de skal flytte snart.
Så litt håndarbeide blir det nok plass til også.

Ingen kommentarer: