mandag 16. februar 2015

Helgearbeide

Ved godt mot tok jeg med meg 9 nøster med Rubin for å strikke på svigersønnens mariusgenser.
Ja, da... jeg kom godt igang med vrangborden, men utpå fredags kvelden på hytta så ble det plutselig vaskefiller.
Å nå det skulle komme av, liksom.
Hele 3 stk ble ferdige.

Hyttehelg på vinteren betyr sport på TV og da må en ha noe enkelt. Så nok en gang startet jeg med genseren og denne gangen ble det effekt gitt. Om det var sporten som gjorde det eller ønsket er jeg langt ifra sikker på.

Men når jeg tok dette bildet så var jeg på ca 29 cm i løpet av helga.
Litt fra og til.
Og fargen på bildet ble vel ganske feil siden den skal være marineblå.

Og her er resultatet etter forrige ukes strikking av sokker for toving.
Nå har jeg 4 str i sokkene mine.
Og satser på et par str til.
Men det må vike litt for det som produseres nå.
For i går kveld etter hjemkomst fra hytta så ble det tegnet en ny julepute.
Den måtte bare ut for jeg hadde en til oppi hodet.
Den ble halvveis ferdig.
Så da er en inne i tegnemodus igjen og det pleier å holde på en stund.
For nå skal jeg lage en helt spesiell kofte som skulle vært lagd for lenge siden.




Ingen kommentarer: