søndag 11. januar 2015

Re-design og litt rester

Tok et mønster frem fra glemselen i dag og sendte det til teststrikk. 

Lenge siden jeg lagde denne, men ikke fått teststrikket den. Så da blir den klar om en stund og legges ut som gratismønster i gruppa mi på Facebook.

Det ligger en god del på maskinen min så nå skal jeg ta frem et "gammelt" mønster hver mnd og gjøre de ferdige etter hvert. 

Og så er det jo en god del garn igjen etter julestrikken.
Derfor lagde jeg en ny gryteklut.

Slik ble de. 
Jeg strikket de i superwash ullgarn.
Bedre å strikke av enn bomull og like greie å ha de i ull.

Og så hoper det seg opp med brødposer her. Så istedet for å kaste de så kan de jo brukes til noe nyttig. Og dermed ble de første til et nett.

Så da er det å kaste seg over en ny kasse med restegarn.
Denne gangen er det tykt garn som skal i ilden.
Og da er det c2c igjen.
Blir nok aldri lei den teknikken.

Ingen kommentarer: