fredag 2. januar 2015

Og enda flere handlenett

Det blir stadig flere av de og olabuksehaugen minker kraftig.
 
Tre bananesker er igjen så nå blir det ikke så voldsomt mange flere.
 
Denne ble til a mor selv. en litt stor veske for å teste ut styrken.

Andre siden av vesken.

Var og handlet og da fylte jeg den med varer. Den veier 14 kg og det tålte den bra.
Men blir nok at jeg lager de på 90 bredde så jeg er sikker på den holder.
 
Denne er til ene dattera.

Andre siden av vesken.
 
Da har jeg lagd til 6 nye vesker som skal bli fylt med stoffer de nærmeste dagene.
Siden jeg sliter med ryggen så må jeg ta det i etapper.
Fikser ikke å stå så lenge om gangen.
Fikk stol fra NAV for 5 år siden, men den fungerer dårlig for den er ikke høy nok.
Så dermed blir jeg sliten i skuldrene og stiv i nakken.
 
De neste blir i hovedsak marine/ svart og marine/ rød.
Får litt spørsmål om jeg selger.
Det gjør jeg i utgangspunktet ikke, men har jeg overskudd så selger jeg de for å dekke utgiftene jeg har.
 
 


Ingen kommentarer: