onsdag 10. desember 2014

Litt av hver om dagen

Men mest restegarn angrep her i huset.
Et nøste med brunt og noen flere med beige ble et par grytekluter. Mønsteret på disse kan lastes ned 3. søndag i advent fra Facbookgruppa mi som heter: Buglas Design.
Det blir også en konkurranse her på bloggen der en kan bli trekt ut og få andre mønstre fra salgsbloggen min.

To par grytekluter som ble til av restegarn.
Så godt å få brukt opp mye av dette garnet for det hoper seg opp på syrommet mitt.
Så nå blir de siste restene til gryteunderlag som jeg hekler i vestkystmasker..

Da er tredje julesokken klar og mønsteret nærmer seg ferdistilling. Kun litt finpussing på hælen så kommer den til salg.
En ny er designet og skal på pinnene nå.
Dermed får jeg testet ut hælen så den blir slik jeg vil ha den.

Og når eldste barnebarnet ønsker seg Pakten votter fra serien som går på NRK super så smelter bessa helt klar. Så da ble det votter til han som han nok har i dag.




Ingen kommentarer: