søndag 25. mai 2014

Smekkehelga er over

Det ble nettopp det i helga. Når en har ei som trenger noen smekker fordi hun snart skal begynne å spise grøt så får bessa kreere litt.

Og slik ble de første to. 

Den strikkede som jeg først strikket en prototype på.

Slik ble den på dukka.

Slik er den helt glatt. 
Denne har jeg notert ned så den blir nok et slagsmønster.

Slik ble den heklede.

Her er starten. Litt hekling og så litt opprekking. Mere hekling og opprekning. 

Slik ser den ut på dukka. Litt stor ja....

Slik ser den ut på siden.

Snora bak. Mamman ønsket seg knytesnor så det fikk hun.

Slik ser den ut flatt. 
Det blir nok ingen mønster på denne fordi jeg er venstrehendt og da går alt bare i ball når jeg skal skrive det ned.
Men det blir nok kanskje en til for lageret. Greit å ha en som mal for jeg husker ikke hvordan jeg hekler det etter jeg er ferdig. 

Ingen kommentarer: