tirsdag 22. oktober 2013

Aukravotten er på pinnene

Da ble det tegnet herrevott også så nå er jeg fornøyd med utseende. Det har tatt lang tid å få alt på plass, men absolutt verdt er det.

Så nå går de unna her. Kommunens bestilling skal snart settes i kraft. Siden det ble mange før det så valgte jeg å lage til venner å bekjente først så jeg fikk strikket meg "inn" og ble fornøyd.

Mønstent på damevotten og lua/ pannebånd er klart. 

Mens herrevotten mangler bitte litt som hvor mye garn som går. 

Mønster og diagram er beskyttet av åndsverksloven.

Buglas design 2013 (c) 



4 kommentarer:

Hobbymegher sa...

Så stilig sett!

Colargolskaos sa...

Kjempebra, du er veldig flink, Janne!
Gratulerer så mye med dette!

Buglas design sa...

Takker... en lag vei førte til målet. Nå er jeg fornøyd :)

hobbyvenn sa...

Så flotte votter og lue.